Friday, October 13, 2006

bip sesi.

gelen,gelecek olan,yada gelmis bi ton bip sesi icin..
hayatinizi her damlanizda degistirebilen bip sesi tonu.ozellikle nokiya telefon kullanicilarinin duymaya alistigi.
evime kokusunu birakabilen insanlari seviyorum.mesela muge cicegi kokusu birakabilen birisi var.bide yan yastigima kokusunu birakabilen birisi var.onu herseyden cok seviyorum sanirim.ona karsi olan kontrol mekanizmam bazen ondan gelecek bir bip sesiyle calissada.
mesela karnima agri saplayabiliyor.soora karnim sisiyor sisiyor.benim karnimin sistigi gorunmez kocaman bir dunyam var.ve biliyorum aslinda iyi mi kotu mu bilmiyorum ama o siskinlik cok ufak ufak iniyor.
hergun duzenli olarak bir fransizdan turkce gazete okumasi dinliyorum.hergun duzenli olarak yuzumu yikayip kremlerimi suruyorum.hergun duzenli olarak...
hergun duzenli ve kesintisiz olarak birini dusunuyorum.ben gozyasi damlasi cikartmaya aliskin bi biyolojik tipim.mesela simdide cikiyor.hergun duzenli ve giderek artan hizla(ivme sabit olmayabiliyor)ayni birini cok ozluyorum.seni cok seviyorum.essek.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home