Wednesday, October 18, 2006

sinir büzüsmesi

herseye baslamadan,kafam yine darmadagin olmadan..ulan kopegim olsa ilgisizlikten olurdu..tik tik tik..allah korusun.amin.
gunluk dualar..acaba gunde kac defa allah kelimesi cikiyor agzimizdan.yada haftalara pay edelim ondalik kismini atip soyleyelim lutfen.lutfen.
buraya surekli okuldan bahseden seyler yazmak istemiyorum.bendaha insana dair seyler istiyorum.aslinda ben hayatimdaki her karede boyle olmasini istiyorum.
ben cok sey istiyorum.herkesin benim kadar dusunceli olmasini da istiyorum.aslinda onceden gitmek istemiyordum.am artik eve de gitmek istiyorum.boguldum birkac gundur.
deger verdiginiz insana durup bi dusardan bakin ve emin olun ki o da size okadar deger veriyor.birden 'ders' konumuna girdim amabu arada bir telefon konusmasi gerceklestirdim.
paranoya yapmaya gerek yok canim benim.sen birine cooook deger veriyosundur ama o sanada ona da buna da hatta suna da cok deger verir.evet bu insani acitir.pek tabii acitir.soz konusu insan bunu anlamiyorsa iste o noktada . olur.olmalidir.benim icin olacaktir.yada.

biliyorum.bu cumleler ancak franzsizcadan cevrildiginde bukadr dusuk olur.uzaktaki dost sana diyorum.skype uzaklari yakin ediyor.degilmi?him?cok ozledim seni.
duyrulur.konusacak,dertlesecek hatta belki sadece seni anlamaya calisacak(anlamasina gerek yok)hatta ve hatta seni dinleyince sikilmicak.biri.araniyorsun.

ben bunlarin hepsiniz fransizcadan cevirdim.kabul.
oyle bi dinlenip hazir olcam ki herseye-eger hersey hala yerli yerinde olursa-hic uyumadan iki film ya/ya da 4 bolum heycan firtinasi dolu kasirga gibi dizi izlicem.soz.

buenos noches.
fon'da calan sarki:uskudar'a gideriken aldi da bir yagmur
dinleyen:fransiz ev arkadasi

2 Comments:

Blogger cicoz said...

pişşşt
pişşşşşşt

canım gelmiş hoşgelmişş :D
sevgiyle karşılanacaksınız hanfendü fakat haftaya çarşambayı beklemekteyim evet..kıh kıh

neee?
beni beğenmiyor musun?
halbusi beğensen çok süper olacak

11:09 AM  
Blogger Banuken said...

ay yarabbii geldik.hatta senden bu komente koment etmedigimiz icin iki firca da yedik..heheh.
bekle len carsambayi..
sinavlar diorum kuzum sinavlar.
bide inek erkekmis
dedim koyalim melis.ama suan aile meclisinde melis ve zibidi arasinda buyuk tartisma yasaniyormus aldigim duyumlara gore seni severim.operim.

7:34 AM  

Post a Comment

<< Home