Sunday, November 12, 2006

evaluation is not valuation

1-problemlerin taninmasi ve tanimlanmasi
2-planlamanin gorevinin belirlenmesi
3-veri toplma,analiz,projeksiyon
4-sinirlayicilarin ve plan hedeflerinin belirlenmesi
5-hedeflerin plan tasarimina yardimci olacak sekilde ifadesi
6-plan tasarimi
7-alternatif planlarin test edilmesi
8-plan degerlendirmesi
9-karar verme
10-plan uygulamasi
11-izleme

simdii,planci bu tabloda 3-8 arasi yer aliyor.
peki ben planci olurmuyum?
hahaha.tabiiki hayir=)

bayram arifesi plan,planlama ve planci olup olmama karmasasi icerisinde geride biraktigim 3 kayip hafta hatirladikca beni uzecek olan bircok olayida beraberinde getirmis olsa bile,biliyorum,ben unutucam.inaniyorum artik.hemde cok.
allahin cezasi bi insan olmadigimi bana hatirlaticak bir adam tutmak istiyorum.sevgilim bu duruma cok sevinir ve bence parasal destek saglar=)
bana her defasinda dusunme,dusunme,dusunme diye tekrarlicak ayni zamandada beni biktirmicak,yoksa kovarim.parasini ben vermiyomuyum nasilsa.hahaha.

gercekten bir 'pet'im olsaydi olurdu ilgisizlikten.ben bundan mutevellit bu blog pitesini yazim hatasini artiracak olursak; blok pidesini kendime insaa ettim.
komik bi insanim.beni begenmiyormusun?halbuki tam super olacak.

pirasa yaptim.melis ne yemek istiosun carsamba gunu solede bilelim hazirlik yapalim..gelmez kesin isi cikar ama bakalim.
gezdigim gordugum yererden bahsetmicem,herkes cok ii biliyor.kabustu.yagmur,pislik falan.ama dedigimgibi duygusal cokuntu eklenince.yer ve birin nasil birbirine yakin kavramlar oldugunu gercekten anladim.
bu haftada pek bi sinav haftasi.off.
lost beni sariyor.ama yeni=)ben inaniorumki biz nekadar klasik amaan duzendir dersek okadar farkli bi is cikicak.zaten eger cikmazsaa off yani.birakirim izlemeyi.
bide artik maykil scofiyild bi gun yuzu gorsun abicim yaa..yazik valla yazik.canim benim.okadar ugras et.
dun aksam sevgilimin aldigi 10lu eti puf paketi icersinden biz cok buyuk bir kopekbaligi beklerken nokta ve virgul kadar ufak ne oldugu bilinmez-ki ne oldugu kendi kadar kucuk posetinde yaziyordu ama okadar ufakki benim isaret ve bas parmak uclarim onu acmak icin cok buyuk geldi-bir balik cikti.
evimden bir fransiz eksildi.digeri duruyor.ve soyle bir ortamda oturup ders calisiyor(uz)



hic birini ama cok ii tanidiginiz birini etrafinda kimse yokken takip ettiniz yada izledinizmi?yada soyle soyliyeyim.birini hep goruyosunuz.ama sizin yaninizdaki tavirlarini?peki o ne,yalnizken ne yapiyor,nasil nefes aliyor,farkli bir bakisi varmi,hic?
ben izledim.cok olmuyor 5 gun falan.tekrar hayran kaldim.kapi araligindan.su icisini izledim mesela.bi kac dakikada ben yokken nefes alisini.bi kez daha hayran kaldim iste.bence bi anini kollayin ve izleyin.ben bundan sonra hep yapicam=)

evet..evet..icimdekileri dokmenin sirasi gelicek.ama bugun icim cok rahat ve hep boyle olmasini en ama en temiz duygularimla istiyorum.herseyin ii olmasinida istiyorum.bizi yormasin artik hic bisey.yada yorsun ama beraberken.bende kimseyi yormiyim.hatta enerji veriyim.ben cok asigim.bilinecek gibi degil.opucuk.

2 Comments:

Blogger cicoz said...

fişikolojim kotu deel bebem.bu yusden çarşamba sana gelmeyi halen planlamaktayım fekat beklenmedeik bir durum vuklu buldu billiosun..ertelenebilir..kızma..bole de guzel guzel yazmaya devam et..

sevdim seni..
adın ne senin?

1:56 PM  
Blogger Banuken said...

ahh ahh peki.bekleriz o halde.tabi evet oldu bisiler.neyse ya.guzel uyusun.bugun hava cok guzel ya melis.alsak taksak kolumuza citirlarimizi.ama nereye gidecegiz.heryer dolu.tika basa dolu.
operim..

size baba diyebilir miyim?

12:29 AM  

Post a Comment

<< Home