Tuesday, November 14, 2006

iki damla su,isildayan pamuk.

bi turkce klavyem var benim ya artik.okadar duasina ciktim.gokten bi tane geldi onu kullanayim baari=)

eveet seçimide türkçe yaptım..ohh..hava çok güzel diyerek başlamak istiyorum.yine bi pozitiflik var ya.hadi bakalım hayırlısı.hr güzel şeyin kötüsü her pozitif şeyin negatifi vardır takdir edersiniz ki.bu benim kendi kendime yarattığım küçük sıkışık karanlık dünya değil tabiiki..
ozaman ne olmak lazım.hep bir ağızdan söyleyelim.nötr olmak laaaazıııııım.di mi ya?
evet karar verdik.bugün nötürüm.

ben şuan dışarı bakıorum.gördüğüm şey kurumuş ağaç yaprakları ve bikaç bina duvarı değil.berrak bir su.yeşil bir ekoloji.bembeyaz tende insanlar.sarı saçlı birde.kitap yazılır o kahramanlarla.bilmem bugün bunları görüyorum.
aslında göze çarpan herşeyden önce beyaz ufak pamuk parçası-ki beyaz ışığı yansıtır-çok çok parlayan.buharlaşan soğuk pencerenin tekrar soğuk hava ile bütünleşmesi sonucu oluşan damlalar-ki su damlaları da ışığı kırar.kalbim sevinçli bugün.hissediyorum.birisi su serpmiş gibi.aman nazar değmesin.zaten değemez.ben nötürüm.

içimde bikaç gündür çözümlemeye çalıştığım havuz probleminden karışık durumu kolay olsun diye birde yazarak düşünmek istiyorum.bir insan var .dünya onun çevresinde dönüyor her an.tabii sadece onun için.istediğini uzaklaştırıyor.istediğini aşağılıyor.istediğine istediğini yapıyor.ama sen ses çıkarmıyosun.sonunda seni de farklı stratejilerle hayatından çıkarıyor.ama istiyorki o istediği zaman geri girebilesin.bence bu durumda eskisi gibi olmaz demek bi anlam ifade etmiyor genel hatlarıyla bakarsak sen onu yine hayatına sokuyorsun.ister eski ister yeni.yine onun istediği oluyor.neden biz insanları eğitmek ve insanları iyi insanlar yapmak adına onlara gerçeklerin böyle olmadığını göstermeye çalışıyoruz.neden biz insanlar sırf kendilerini ii hissetsinler diye kandırıyoruz.bırakalımda kendileri anlasın.neden biz bi ütopya yaratıyoruz.sıfr kendi içimiz rahat etsin diye.hiç kimse hiç birşeyin sözünü vermemeli.hiç bişey eskisi gibi olmicak değil.kin tutmak ayrı mesele.fakat insanlara farkındalık kazandırmak gerekir.bundan pişmanlık duyması için değil.sırf gerçekten iyi bir insan olması ve bunu bir daha hayatı boyunca yapmaması için.di mi ya?

vayy be hiç zamanım olmamasına rağmen ben bu kadar şeyi hangi arada düşünüyorum?uyurken mi?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home