Wednesday, November 15, 2006

alıştıklarım

ben alışmalıyım.bir fransızla yaşamaya alışmalıyım.onun bozuk türkçesine,fransızcada bile karşılığı olmayan binlerce türkçe sorularına alışmalıyım.ben alışmalıyım ki allah baba benim sinirimi deniyor sadece.günde 3 litreye yakın içtiğim suyun haddine hesabına alışmalıyım.off ben.evet ben.hüzünlü melodiler duyunca başka diyarlara gitmemeye alışmalıyım.geçmişi,yani bazı yanlarını unutmuş olduğuma alışmalıyım.yenilerin içinde boğulup gitmemeye alışmalıyım.önce kendime zaman ayırmaya alışmalıyım.bunu yapmak için bu yoğun tempoya alışmalıyım.
ben kısa konuşmalarla tatmin olmaya alışmalıyım.herkes bana istediğim gibi davranamaz buna alışmalıyım.en yakın arkadaşımın nasıl olsa geleceği fikrine alışmalıyım.off.buda zor.beklemeye alışmalıyım.
ne yani beklemeye alışmalıyım?
yeni sırt bel göğüs ve kol ağrılarıma alışmalıyım.yaşlanınca nasıl olsa olacaktı .ben şimdiden alışmalıyım.ozaman yağ tuz şeker kullanmıyım.onlarda yasaklanacak.buna da alışmalıyım.yorgun olunca gidip yat diyen iç sesime alışmalıyım.ortalam 5 saatten fazla uyumaya alışmalıyım.ispanyolcaya alışmalıyım.yorgun ses duyduğumda üstüme alınmamaya alışmalıyım.içimi rahat ettirmeye alışmalıyım.yalnız olmaya alışmalıyım.yalnız olmassam buna alışırım nasıl olsa mantığını benimsemeliyim.yada saçmalamamaya alışmalıyım.cumartesi erken kalkmicağım fikrine alışmalıyım.yıldız parkına gitme fikrine alıştım bile.şimdi ben.yani ben.
ben bunlardan kaçına çoktan alışığım?
buenos noches amigos..

1 Comments:

Blogger cicoz said...

Come fly with me, let's fly, let's fly away
If you could use some exotic booze
There's a bar in far Bombay
Come fly with me, let's fly, let's fly away

4:50 AM  

Post a Comment

<< Home