Tuesday, November 28, 2006

bekliyorum..sadece çayın demelenmesini bekliyorum.çünkü midemin tam üstünde okadar büyük bi nesne varki sadece sıvı bişeyleri oraya gönderebiliyorum.uykusuz gecenin ardından ama tam anlamıyla uykuusz.yapabildiğim tek şey o gün yapacaklarımı ancak uygulamaktı.ama yapamadım.çıkamadım dışarıya.en sonun ispanyolca kursuma giitmek için son bi güç buldum.kalktım.bindim otobüse.hatta otobüs bile bekledim.ama sonra bi anda değişti herşey.taksimde inip tekrar aktarma yaparak beşiktaşa geldim.günüm kötüydü.gerçekten kötü.insanın ölü gibi hissetmesi böyle bişey galiba.gerçekten ölüyüm.böyle günlerde köprü üstlerini çok seviyorum.hava soğuk.rüzgar yüzünüze köprüde çok daha fazla vuruyor ve tabiiki sadece rüzgar yüzünden gözlerinizden yaşlar dökülüyor.yoksa bunda mp3 playerınızda çalan size çok şey anlatan şarkıların hiç bir etkisi yok.
sadece merak ediyorum.ben ne yapıyorum.ben benimle konuşmadan önce yada sonra bana vermediği gülücükleri bana kullanmadığı iyi ses tonunu başkasına yada başkalarına kullanmaması için ne yapıyorum.yada ne yapmıyorum.ben neden bukadar acı çekiyorum.mesli biliomusun sadece sen okuyosun bunu.ama ben acı çekiyorum.canım yanıyor.karar veren ben olmak istemiyorum.ben haksız oliyim çabalıyım.bu çok daha kolay.ama gerçekten bu kez farklı ben artık bu günler gibi günler yaşamak istemiyorum.neden yaşıyayımki.ne yapıyoruz birbirimize.ve çözüm buldunmu sorularına cevap bile vermek istemiyorum.sürekli olarak benden gelmesinin beklenmesinden nefret ediyorum
ben çok inciniyorum.çok yalnızım.kırılganım.ve herşeyimle sığındığım,güvendiğim insan benden çoktan vazgeçti.yada heran vazgeçebilir.yadas ben onun gözünde herşeye tepki veren bi canavarım.artık tepkisizlik benim tercihim olsa bile.
bi sorunu çözmek yada paylaşmak yerine zora ve sevimsizliğe götürerek hallolmasını bekliyoruz anlamıyorum.bana hiç kolay değil hiç.midem bulanıyor.başım dönüyor.nedir?eksik olan nedir.az mı güzelim.çok mu salağım.ben neyi yapmıyorum.neyi veremiyorum.çok mu canavarım,paranoyağım.bilmiyorum.tek bildiğim yaşamıyor gibiyim.acım bana sürekli birilerini özletiyor.çok özlüyorum.herşeyi.

1 Comments:

Blogger cicoz said...

canım geçsin artık bugünler..
geçsin nolur yaa..
:(

2:51 PM  

Post a Comment

<< Home