Sunday, December 24, 2006

Era 6 anos..

simdi ben 6 dedim ama,yanlis oldu galiba.6 yasinda insan herseye ragmen bir akli-selimlik kazaniyor.(herseye ragmen derken;yemek istemedigin yemegin agzina tikistirilmasi,ruyalardan uyanamayip gecenin bi yarisi gizlice ustunu ve carsafi degistirmen,ne bileyim ben sevmedigin yemegi yiyyormus gibi yapip yere dokersin,yemek biter ayaga bi kalkarsin aaaaaa bakin Banu ne yapmis...vay terbiyesiz vay..sevmiorum ya yemicem sumuklu bamye zorla mi?neyse bak gerildim birden.) efendime soyliyeyeim iste ozamanlardan bir zamanlar ben hatirlarimki tam tamina 4,5 gun boyunca bende kucuk guliver istiyorum diye agladim.evet agladim.hayir sadece aglamadim.resmen zirladim.bende istiyordum ya.bole kucuk elime alabilecegim, konusabilecegim..
annem 'evet,aliriz,hi hi' falan dedi ilk iki gun..sonra kadinda cigrindan cikti.kizim bak oyle seyler yok diye anlatmaya calisti ama imkani yok.ben o kucuk suratli seyi istiyordum.
niye bu konuyu anlattim.birincisi psikolojimi anlamak istiyorum.biri bana yardim etsin=)
ikincisi bu sabah uykulu uykulu isigi actim ve bisey farkettim.mutfagimda sessizce duran pembe panterinde yuzunde guliverin ogunki yuz ifadesi var.yani bakiniz assagida:

neyse ikincisi demistim ya;ikinin biri:yahu bu pembek panterin yuzu boyle bi ifademiydi.bana daha cin bakiyordu gibi geliyor.
ikinin ikisi:bu pembek panter kac zamandir pasabahce kavanozlarinin orda oylece duruyor.kollarini acmis beni mi bekliyor?(cok bekler benim panterim var pembe olmasada)

neyse bu sorularin cevabini bu yilmi alicam gelecek yil mi?ahahah bu espiriyi hep sevdim.
bugun 24.12.2006 gavur ev arkadasim diorki bugun kristmis.kutlicaz.neyse ben hep sevdim yilbasi isiklarini.o ruhsuz hic orali olmada ben herseneki gibi taktim isiklarimi.eve bi cam agacim yok ama yanip sonen yilbasi agaci isiklarim var.bana huzur veriyolar.

***********************************************************************************************
********************************************************************************************
***********************************************************************************************
isik.isigin yaninda su.bana hep huzur verdi.zaten benimde buna ihtiyacim var.huzur.gercekten cok ihtiyacim var.biraz dinmeliyim.bole birden atlamamaliyim.bi dur'maliyim.aksamdan kalan iki tane kuru pasta artiginin midemi durdurdugu gibi.(cumartesileri bizim assagidaki pastane sanirim butun pastalari tekrar yapiyor.cok taze.fena.)
sonra mi?sonra isime gucume bakmaliyim.farkindayim hem hizli konusrum hem hizli dusunurum.mesela bicok kisiden daha hizli anlarim.bisey daha ogrenmek istiyorum bu da ucuncusu:beynin hizli dusunen,hizli kavrayan,hatta hizli konusan-ki ben o ozelligimi hic kaybetmek istemiyorum miymiy konusan insanlara tilt oluyorum(aaa tilt olmak deyimini hatirlamisim)-bir kisi olma yetilerini bi kenara koyarak,herseye heycanlanan,hemen plan yapan,hemen harekete gecen kismini atabiliyormuyuz?atmak icin ne gerekir?hayat bu kadar zor mu?
yavas dusun yavas dusun ya va a aaa ss duu sun.yavas dusun.yaaaa vaas....

bu arada hirsiz-polis bittimi?hadi bu da dorduncusu olsun=)
opucuk.

2 Comments:

Blogger cicoz said...

teşekkür ederim yılbaşı hediyen için :)cukkadanak oldu
en bi afillisinden en bi pop-artından :p

3:08 PM  
Blogger cicoz said...

nerdesin yahu :S

2:14 PM  

Post a Comment

<< Home