Sunday, March 11, 2007

aklin son buldugu ilik hucresi

dusunup sonrada duzeltmek istediginiz seyleri duzeltmediginiz yada isik hiziyla duzelttiginiz bi sehirde yasiyorum.'kent' diyip anlamlar yuklemek istemiyorum.ama gercekten anlamli.Yalnizliginsevap oldugu,yaninizda size destek olan,super bir insan oldugunda size kendinizi herseyden suclu hissettiricek bir kentte yasiyorum ama.bu anlamsiz.Cunku bi mini-paronoya sadece kotu varliklarin ya da olusumlarin taa icinize gidip son iliginizde 'ss sen buyulu birisin'demesiyle,sizin oyle hissetmenize neden olan bir yankidan bir kucuk kopukten yada bir sinekkanadindan hatta incir cekirdeginden baska bir sey degildir.
Mezarliklarin insan kalabaliginda kayboldugu bir sehirde yasiyorum.yarin ne olmicagini bilemedigimin bilincine kavustugumda kaybedeceklerim icin endiselerimin beni bogdugu uyutmadigi bir sehirde.seviyormuyum.sevmiyormuyum.aslinda sevdiklerim acik.sevmediklerimde.hatta asik olduklarim.oldugum.okadar acik ortadaki.neyse ben birsuru seyin farkindayim.sadece bazen unutuyorum.kafam karismiyor.kafasi karismak olgusunu sevmiyorum.kafasi karisan saci dolasan biri olmak istemiyorum.
sadece biliyorum.3 vakit icinde farkli bi sehir hakkinda bir yazi yazicem.
opucukler.

1 Comments:

Blogger cicoz said...

ben hala o farklı şehri dinleyemedim senden...bu konu hakkında bişi yapmalıyız içimizden birileri biyerlere gitmeden..askere fln :S

4:48 PM  

Post a Comment

<< Home