Monday, March 19, 2007

canimin istedigi..

sadece canimin istedigini yapmak istiyorum.bu pazartesi gunleri gelen gitme istegi..ama lokasyonu ve varis noktasi surekli olarak degisen gitme istegi.bu garip duygulari dizginlemekten baska care yok.aslinda boyle iyi annem burda.en azindan yalniz kalmak istedigimde cikiyorum disariya.yalniz kalmak istedigimde evde kapanip kalmiyorum.
bu durumdan,bu halden herneyse kurtulmaliyim.ama aceleye gerek yok.sakin olmaliyim.sonuc nasil olsa gelecek.hersey karisik benim icin pazartesi gunleri hemde hersey.kendim.bizzat ben yapiyorum.gidip denize bakiyorum.donup dolasip tekrar gidip bakiyorum.ama yok.olmuyor.sakinlemeliyim.bi durmaliyim gercekten.hayatimda boyle ve buna benzer durumlar oldugunda hep sonunda cok iyi bisey gelir basima.bakalim umalim ve olsun.
bi de bugun leylekleri ayaktayken hatta yuruyorken havada gordum.bu gezicegim anlamina geliyor.cunku hep oyle oluyor.
neyse muzik cok guzel bisey ruhu dinlendirmesine bayiliyorum.bu ozelligi ona yukleyen kisiyi kutluyorum burdan.ben onuda seviyorum.gelin.kalbimde yer cok.ben herkesi severim.yeterki beni sevsinler.
Mil Besos=)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home