Saturday, March 17, 2007

sira festivali

bugun bilet alamadim.cok sira vardi.ama cok.beklemedim.yarin olmaz umarim.umarim.
neyse.
yine icimden surekli ispanyolca konusmak geliyor.
cok ozledim.simdiden.ne yapioyor acaba.iiydir ya.iyidir o.icim rahat.biliyorum.once ben onu sevdigimi biliyorum.sonra o beni cok seviyor biliyorum.
gidicek bu icimden herseyi birbirine karistiran,hic biseyee zaman bulamayn kisilik.cikip gidicek.biliyorum.yine hersey ayni dingin kalcak.

bunlarin yaninda ben sunlarlada ilgileniyorum:

http://doverkohl.com/main_st.html

guzel sehirler yapmak..istanbul bana kendini sevdirmedi..sanirim baska yerde yapabilirim?ama yapmayadabilirim.iki kisi olmak istiyorum.bi orda.bi de burda.bilmiyorum.

biseyden daha bahsedicektim fena halde unuttum.off.olmaz boyle sey.
white chocolate mocah yi seviorum bu arada=)

dahasi yok.bi dakika karisiyorum,cozmek icin bes dakikami veriyorum.hayat boyle su siralar benim icin.icin icin yani.
seni seviyorum.
herkesi seviyorum.
heycanliyim.hemde hersey icin.
optum.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home